fejléc : Szaberka munkája és fotója




2012. május 2., szerda

Barack színben ...

Üdv. Mindenkinek!

Mankának köszönöm itt is a meghívót! :)

Elkészültem a Titkos Mini SAL első részével! :)
Egy ideig válogattam, milyen anyagra milyen színnel is készüljön a minta.
Aztán ennél a vaj sárga anyagnál döntöttem.
A cérna színét már nem volt olyan egyszerű kiválasztani.
Először lilásra gondoltam, majd barnásra.
Végül dmc 4120-as színt választottam!
Az eddigi eredmény nekem nagyon tetszik ezzel a barackos színnel! :)
Két képet teszek fel, mert a blogomba először az esti került, aztán a nappali. Így itt is kettő legyen! :)

Nappal készült kép:


Este készült kép:

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Barackban is tetszik :) Azt hiszem ennek a kis mintának minden jól áll :)

Monessa írta...

Tényleg minden jól áll ennek a mintának. :) Ügyes választás volt! :)