fejléc : Szaberka munkája és fotója




2012. május 5., szombat

Bukovinai székely csillagrózsás minta


















Készen van, nagyon örülök neki! Mint sokan mások, én sem vártam meg a második részt. Először próbálkoztam színátmenetes fonallal. Nem is olyan könnyű, meg kellet gondolni hogyan haladjak. Tervben van még egy színnel, talán sötétebb zöldes színátmenetessel, hogy legyen másik oldala is. Azt hiszem tűpárna lesz belőle, de nyitott vagyok más ötletekre is.














Anyag: Zweigart 27-ct bézs hímzővászon
Fonal: Rosace 34382

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szép lett !

Névtelen írta...

Egyébként a második részre nem nagyon kellett várni senkinek, hisz aki jelezte, hogy kész az első rész,annak szinte azonnal küldtem a másodikat :))

Eszter/SubRosa írta...

Széééééééép!

Győrfi Ágnes írta...

Köszönöm szépen! :))

Monessa írta...

Egyszerű és szép! :)