fejléc : Szaberka munkája és fotója




2012. április 30., hétfő

Mini Sal 1. rész

Ilyen gyorsan talán még soha nem készültem el semmivel, mint a Mini sal-lal. Tegnap este kaptam meg Mankától, a mintát, és már el is készült.
Láttam, többen színesben készítették, én maradtam az egyszínű pirosnál.






32 ct-re , 2241-es Vénusszal dolgoztam.

Már későn jutott az eszembe, hogy teával, vagy kávéval be kellett volna festeni az anyagot. Egy pici darabon kipróbáltam, a piros színe is mélyebb tónusú lett. Az is lehet, ha elkészültem vele, befestem.
Még alszom rá egyet- kettőt.

2 megjegyzés:

margom írta...

Fáni nagyon szép lett. A kész munkát is megteáztathatod és érdekesebb lesz a hatás.

Névtelen írta...

Nagyon szép. Bátran teáztasd utána, én már csináltam ilyet kész hímzéssel és nagyon tetszett a végeredmény.