fejléc : Szaberka munkája és fotója




2013. március 16., szombat

Himes tojások





Ugyebár vannak a hagyományos minták ,aikkel a tojésokat diszitjük húsvét idején.Elkészitettem őket mint kereszszemes mintákat.A piros tojás diszek a konyhánkba készültek és a szinátmenetesek a nappalinkba.28ct piros és homokszinű himzővásznakat használtam.DMC B5200 fonalat használtam a piros vászonra himzéshez és Bleu Cerise Guepe a Paon fonalat valamint Anchor 1375 fonalat a homokszinűre.A fölső jobb sarokban lévő tojásformát használtam fel a diszek készitésére.Fehér csipkével és Barbaral Creations Passion csipkéjével fejeztem be,amit tőle nyertem.Remélem tetszenek e ingyenes minté és kihimzitek őket,hogy a ti otthonaitokat is ékesithessék húsvét idején.:)

A mintákat ITT találhatjátok.

 Kellemes himzést.
Happy stitching.
Joyeux brodérie.
Bernadett

5 megjegyzés:

Palkó írta...

Nagyon szépek!
Már kinyomtattam a mintákat, mikor a blogodon megláttam, remélem, lesz időm legalább egyet-kettőt elkészíteni :)

Bernadett írta...

Köszönom.:)
Én is próbálok minden tervezettet kihimezni,meglátjuk menni fog e...Habár nálunk két húsvét van,úgyhogy húzhatom.:)

Jutka írta...

Szépek!
Minta már menve és köszönöm!

Bernadett írta...

Köszönöm szépen.:)Szivesen és örülök,hogy tetszenek.:)

Marle írta...

Very pretty!

Greetings Marle